יתרונות GoDesk

במציאות של המאה ה־21 יום העבודה מתחיל בתשע בבוקר ומסתיים – אולי – בשבע בערב. אחרי עשר שעות של עבודה למי בכלל יש זמן או כוח לפעילות גופנית? את מספר הפעמים שבהן ביקרנו בחדר הכושר בשנה האחרונה אפשר בקלות לספור על עשר אצבעות, אופני הכושר הפכו מזמן למתלה בגדים ומהספה קשה עד בלתי אפשרי לקום. מעטים מאתנו אוזרים כוחות ומפעילים את הגוף אחרי יום עבודה אינטנסיבי. התוצאה היא מעבר מישיבה ממושכת מול מסך המחשב לישיבה ממושכת מול מסך הטלוויזיה, לשכיבה במיטה וחזרה למסך המחשב. האלטרנטיבה: GoDesk – שילוב של עבודה ופעילות גופנית מתונה, ושבירה של רוטינת הישיבה הממושכת.

למה זה טוב?

זה הכי קל בעולם: אין מדובר בריצה ואפילו לא בהליכה מהירה. הליכה בקצב אטי (1־2 קמ"ש) היא פעילות שניתן להתמיד בה לאורך זמן וללא כל קושי.

• לא מפסיקים לעבוד: בהליכה במהירות אטית אפשר בקלות רבה לקרוא, להקליד, לנהל שיחות טלפון – לעבוד! מדובר, בעצם, בניצולת מקסימלית של הזמן: ממשיכים לעשות את מה שעושים כרגיל – לכתוב מסמכים, לענות על מיילים, להשתתף בשיחות ועידה – והכל בשילוב פעילות גופנית פשוטה, מינימלית וכמעט בלתי מורגשת.

ראש יעיל בגוף פעיל: פעילות גופנית היא מקור בלתי נדלה למצב רוח טוב, למוטיבציה גבוהה, לשביעות רצון ולאפקטיביות של הגוף ושל הראש. כשהגוף פעיל הראש יעיל, והמחשבה – בהירה וצלולה.

מפסיקים לשבת: מחקרים רבים מצביעים על הנזקים המרובים הטמונים בישיבה ממושכת, המאמצת את הגב ומרפה את השרירים, מאטה תהליכים מטבוליים ושריפת קלוריות ולכן גם כרוכה בהגברת הסיכוי להשמנת יתר, סוכרת ומחלות לב. הליכה מתונה ב־GoDesk תביא לשריפה של 100 עד 130 קלוריות בשעה ללא כל מאמץ.

 זמן זה דרך: במקום לשבת שעות על גבי שעות מול מסך המחשב (ואחר כך, בבית, מול מסך הטלוויזיה), הולכים שעתיים־שלוש ביום, ובלי לשים לב גומאים קילומטרים.

Win-Win: כולם מרוויחים: עם GoDesk העובדים מרוויחים את בריאותם – הפיזית והמנטלית – ואתה, המעסיק, מרוויח עובדים מרוצים ואפקטיביים יותר.